Меню
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн-пт - 09:00 - 18:00
  • Сб - 10:00 - 16:00
  • Нд - вихідний

Повернення і гарантії

 Товар з браком

Що робити, якщо в товарі є шлюб? (це трапляється дуже рідко, але трапляється). Повідомити нам.

Ми без проблем:

  • замінимо товар з браком на інший товар;
  • повернемо гроші, якщо Ви не обрали заміну.

Це наш принцип роботи.

Ми обов'язково з'ясуємо причину шлюбу, проведемо перевірку якості і обміняємо товар не довше, ніж через 14 днів з дня надходження Вашої претензії.

При поверненні товару з браком всі витрати з пересилання товару ми беремо на себе.

Товар, який не підійшов

Якщо товар з якихось причин Вам не підійшов, Ви його не носили (збережені упаковка, бирки та етикетки) і з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, ми без проблем запропонуємо Вам:

  • обміняти товар на аналогічну річ в іншому розмірі / кольорі;
  • повернути товар і отримати гроші.

Як повернути товар?

У разі повернення товару, який не підійшов, витрати з пересилання несе покупець.

  1. Напишіть нам на пошту: info@deli.com.ua
  2. Сформуйте посилку і вкладіть туди:

2.1. Товар в належному вигляді і заповнену заяву;

2.2. Видаткову накладну та декларацію від перевізника (чек від "Нової Пошти");

2.3. Копії ідентифікаційного номера та паспортні дані для ідентифікації покупця;

2.4. Банківські реквізити.

На електронну пошту Ви отримаєте адресу куди відправити товар, який Вам не підійшов.

При оплаті післяплатою, за допомогою кур'єрських служб: грошові кошти надійдуть на Ваш розрахунковий рахунок протягом 7 банківських днів після надходження товару, що відповідає умовам повернення.

Увага!

Корсетні вироби, натільна білизна і купальники, панчішно-шкарпеткові вироби належної якості поверненню та обміну не підлягають.

(Постанова КМ України від 19.03.1994, №172 «Про реалізацію окремий положень Закону України» «Про захист прав споживачів»).