Повернення товару
Товар з браком
Що робити, якщо в товарі є шлюб? (це трапляється дуже рідко, але трапляється). Повідомити нам.
Ми без проблем:
- замінимо товар з браком на інший товар;
- повернемо гроші, якщо Ви не обрали заміну.
Це наш принцип роботи.
Ми обов'язково з'ясуємо причину шлюбу, проведемо перевірку якості і обміняємо товар не довше, ніж через 14 днів з дня надходження Вашої претензії.
При поверненні товару з браком всі витрати з пересилання товару ми беремо на себе.
Товар, який не підійшов
Якщо товар з якихось причин Вам не підійшов, Ви його не носили (збережені упаковка, бирки та етикетки) і з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, ми без проблем запропонуємо Вам:
- обміняти товар на аналогічну річ в іншому розмірі / кольорі;
- повернути товар і отримати гроші.
Як повернути товар?
У разі повернення товару, який не підійшов, витрати з пересилання несе покупець.
- Напишіть нам на пошту: info@deli.com.ua
- Сформуйте посилку і вкладіть туди:
2.1. Товар в належному вигляді і заповнену заяву;
2.2. Видаткову накладну та декларацію від перевізника (чек від "Нової Пошти");
2.3. Копії ідентифікаційного номера та паспортні дані для ідентифікації покупця;
2.4. Банківські реквізити.
На електронну пошту Ви отримаєте адресу куди відправити товар, який Вам не підійшов.
При оплаті післяплатою, за допомогою кур'єрських служб: грошові кошти надійдуть на Ваш розрахунковий рахунок протягом 7 банківських днів після надходження товару, що відповідає умовам повернення.
Увага!
Корсетні вироби, натільна білизна і купальники, панчішно-шкарпеткові вироби належної якості поверненню та обміну не підлягають.
(Постанова КМ України від 19.03.1994, №172 «Про реалізацію окремий положень Закону України» «Про захист прав споживачів»).